برترین برند های مواد غذایی در اسنپ اکسپرس

معرفی و بررسی سوپر مارکت های آنلاین

برترین برند های مواد غذایی در اسنپ اکسپرس

سوپر مارکت اینترنتی اسنپ اکسپرس به عنوان موفق ترین سوپرمارکت آنلاین ایران با فروشنده ها و برند های بسیاری همکاری می کند. از میان هزاران کالای موجود در این فروشگاه، میزان فروش برخی از آن ها بیشتر از بقیه است. دلیل این استقبال، هر چیزی می تواند باشد. برخی محصولات کاربردی تر از بقیه بوده و افراد بیشتر به آن ها احتیاج دارند. در برخی موارد هم ممکن است خرید آنلاین محصول مورد نظر راحت تر بوده یا از نظر اقتصادی به صرفه تر باشد. برای مثال، کد تخفیف اسنپ اکسپرس غیر اول برای برخی اجناس و برند ها می تواند فروش آن ها را بالا تر ببرد. علاوه بر این، خرید آنلاین هم راحت تر است و هم با اسنپ اکسپرس از فروشگاه های محلی حمایت می کنید.

یکی از دلایل فروش بیشتر هم می تواند مربوط به مارک و برند اجناس باشد. برای مثال، ممکن است میزان فروش بستنی و نوشیدنی در اسنپ اکسپرس زیاد باشد؛ اما میزان محبوبیت یک برند خاص بیشتر از بقیه باشد. بر اساس گزارش هایی که از فروش اسنپ منتشر شده است، بخش قابل توجهی از فروش این مجموعه مربوط به 20 برند مشخص است. این 20 مورد همه از نام های آشنا و شناخته شده بازار اند و به تنهایی 40% از کل بازار اسنپ اکسپرس را در اختیار دارند. محبوبیت این مجموعه ها می تواند نشان دهنده کیفیت بالای محصولاتشان و رضایت خریداران از آن ها باشد. با شناختن این برند ها می توانید خرید لذت بخش تری را تجربه کنید.

پرفروش ترین برند های موجود در سوپرمارکت اینترنتی اسنپ اکسپرس

برند هایی که بیشترین فروش و میزان محبوبیت را در اسنپ اکسپرس دارند مربوط به حوزه های مختلفی می شوند. در زمینه نوشیدنی ها از جمله نوشابه، دلستر، دوغ، آبمیوه، آب و ... خوشگوار یکی از بهترین برند ها بوده است. با توجه به میزان بالای فروش لبنیات در این سوپر مارکت، دور از انتظار نیست که نام برند های معروف لبنیات را هم در بین فروشنده های محبوب اسنپ اکسپرس ببینیم. برجسته ترین مارک ها در این زمینه عبارت اند از کاله، میهن، دومینو، رامک، دامداران و پگاه.

سایر مواد غذایی مانند چیپس، پفک، پاپ کورن، بیسکوییت، کیک و ... هم از جمله کالا های محبوب میان خریداران اسنپ اکسپرس به شمار می آیند. شرکت محصولات غذایی دینا که بسیاری از تولیدات آن را با نام چیتوز می شناسید و مجموعه مزمز توانسته اند جزء پر فروش ترین برند های این سوپرماکت باشند. از دیگر مجموعه های غذایی پر فروش این سوپر مارکت آنلاین می توان به نستله و شیرین عسل اشاره کرد. نستله صاحب امتیاز نام های تجاری مختلفی مانند نسکافه، نان کید، کافی میت و پیور لایف است. از جمله محصولات شیرین عسل هم می توان به انواع شکلات، کاکائو، کیک، بیسکوییت، کلوچه، ویفر، پاستیل، آبنبات، آدامس و ... اشاره کرد.

در زمینه کالا های غیر خوراکی مانند شوینده ها و لوازم بهداشتی هم گلرنگ بیشترین فروش را داشته است. البته، باید در نظر داشته باشید که تمام اجناسی که با نام های اکتیو، اوه، سافتلن، مرسی، شون، مای، بایودنت، سافتکس، بارلی، نانسی، اویلا، فامیلا، هوم پلاس، حیات و ... می شناسید همه از زیر مجموعه های گلرنگ به شمار می آیند. بنابراین، دور از انتظار نیست که این هلدینگ میزان بالایی از فروش اسنپ اکسپرس را در اختیار داشته باشد.

صنایع غذایی شیوا با کالا هایی مانند شیبابا و شرکت عالیفرد که آبمیوه و نوشیدنی های سن ایچ از معروف ترین تولیدات آن هستند هم در اسنپ اکسپرس موفق بوده اند. محصولات بهداشتی، آرایشی و سلامت هنکل هم توانسته اند توجه تعداد بسیار زیادی از مشتریان اسنپ اکسپرس را به خود جلب کرده و جزء پرفروش ترین برند های این مجموعه قرار بگیرند. اگر شما هم از محصولات این شرکت ها استفاده می کنید؛ سفارش آن ها از اسنپ اکسپرس با وجود مزایایی مانند ارسال سریع و کد تخفیف اسنپ اکسپرس می تواند جایگزینی راحت و به صرفه برای خرید حضوری باشد. در واقع، از این طریق خریدی به صرفه و ارزان با کد تخفیف اسنپ اکسپرس را تجربه خواهید کرد. تجربه ای که شاید شما را هم به مشتریان همیشگی این مجموعه تبدیل کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.